2007年8月22日 星期三

Dinner buffet @ The Verandah (20/8)






七月超忙,每星期二四放工後不是去學游泳便是網球,星期三羽毛球,六日不是到藍色大門便是玩風帆,現在暫時可喘一口氣.星期一便和朋友到半島酒店其中一間餐廳 - The Verandah 吃半自助晚餐,心想以半島的名氣,應該不錯吧?

來到餐廳,氣氛果然一流,友善的侍應歐陸式的佈置豪華得來令人感覺舒服.看見桌上的一小籃法式麵包,便試了一口... 只是一般.有點失望.其實吃自助餐我很少會吃麵包的,只因上次去 Ritz Carlton (麗嘉酒店) 吃 Sunday Brunch, 那裡的麵包簡直好吃得令我停不了口!

行到buffet枱,由於是半自助餐,食物選擇不多,不過賣相不錯.頭盤有亞拉斯加蟹腳、熟大蝦、煙三文魚、幾款刺身、沙律、風乾火腿、帶子等等.另一邊的熱盤有數款pasta,甜品則有幾款蛋糕和小杯的甜點 (最奇怪是其中一款水滴形的小蛋糕,名牌上寫著 ”Orange Pana Cotta”, 可是賣相和味道非但沒有橙味,也不似 Pana Cotta, 反而似 New York Cheesecake 多點).水果比較特別的有蓮霧,其他便是西瓜、菠蘿、很酸的士多啤梨,以及比較硬的白酒燴梨.最後還有雪糕及雪葩.

我們三人吃過頭盤,已經覺得很失望,味道只是一般,海鮮無甚鮮味,基本上每款食物只是吃了一點點已經不會再 encore.我們唯有期望湯和主菜可以好一點.湯可選擇大蒜雜菌清湯和忌廉雞湯,我選了前者,也是無甚驚喜.主菜我點了羊扒,四成熟.其實出外吃飯我通常會叫二至三成,因為出來一般都會再熟一點.但我心想這裡是半島呀!我應該不用自己調節吧?哪知一樣叫人失望.羊扒沒有肉味,且起碼七八成熟,一點也不嫩.面對著我的摯愛 - 羊,還是第一次吃不完這小小的兩件扒.唯一可取的竟然是那伴吃的薄荷啫喱...

最後是甜品 - Souffle 和 Petit Four.Souffle 很甜,不大對胃,淋上酸酸的芒果汁好一點,不過還是太甜;Petit Four 賣相不太吸引,是看來乾乾的貝殼蛋糕、曲奇和朱古力,比較好的是那塊芝麻瓦片;

總括來說,這可說是我吃過最令人失望的自助餐,接近 $500 的價錢,實在太不值,我是怎樣也不會再來的了!

6 則留言:

  1. 怪吾之得你可以打咁長篇野! 又真係吾抵

    回覆刪除
  2. 咁有冇食物D 相睇呀, 仲有Ritz Carlton 的sunday Brunch 得嗎, 你只講麵包呀, 有相睇嗎?

    回覆刪除
  3. 我竟然冇聽過你講有關這次 自助餐情況, 難道我真係好早訓左? 不如去多次 Ritz Carlton ??

    回覆刪除
  4. 八八, 係呀, 以後都唔去! 獨角仙, Ritz Carlton 其他食物都好得, 佢年底拆之前要再去多次~ 唔好意思, 果陣掛住食無影相呢! 下次再去一定影返夠本! 小豬, 一言為定~

    回覆刪除
  5. , 又拆, 五星級酒店一間一間咁拆, 拆完FURAMA 拆 HYATT, 依架又話要拆RITZ CARLTON, 要遊行抗議先得喇!!! 雖然我去過食佢 DINNER BUFFET, 覺得嘛嘛, 但拆又小一個選擇喇.

    回覆刪除
  6. 仙姐, 係呀, 麗嘉塊地會重建做甲級寫字樓, 遲d o係第二度起返間酒店. 不過都唔同哂啦! 我總覺得好浪費, 因為雖然麗嘉酒店個外型好普通, 但裡面真係好靚, 拆左好可惜.

    回覆刪除