2007年7月29日 星期日

藍色大門聚會 (29/7)

不經不覺, 原來已經近一個月無 update blog 啦! 為免再被餅友埋怨, 只得匆匆執筆...

昨天在酷熱天氣警告下, 大家懷著輕鬆的心情, 再到藍色大門開工!  今天和以往有點不同, 竟然沒有chairlady 的摯愛 - 西式蛋糕甜品,  總令我覺得有點少了什麼似的......

先吃由 chairlady 預備的豐富早餐 - 香濃鬆軟的咖啡吐司及蕃咖吐司





芝C喵喵的香煎雞扒




我們做了多款不同的中點, 包括:

由朋友A 示範的肉碎酥餅 及 一款中國傳統甜餅



 



朋友J 示範的粉果




chairlady 示範的山竹牛肉和炸明蝦角 (未炸前的樣子)






及蛙蛙會長介紹及主理的德國啤酒包





最後還有惹味的剁椒魚頭!



後記:
1. 今天的作品不多, 竟然有時間與這裡的小主人毛大象和他的寵物 Lela 玩耍, 令我終於知道牠是怎樣用牠那橙色羽毛狀的舌頭進食的! 原來還有給牠們吃的專用果凍!!

可憐的 Lela 被一大群巨型鍬型虫圍攻!




2. 原來小孩子也可以很痴心的... 話說毛大象與朋友玩完水後正在洗澡, 小表弟亞B 想找表哥玩...
亞B 媽媽: "亞B, 走啦!"
亞B: "我要等表哥..."
"表哥沖緊涼呀!"
亞B 嗍起小咀: "咁我坐o係厠所門口等..." 說著真的搬了一張椅子, 在浴室門外痴痴地等......
小朋友有時真是傻得可愛!
(*以上照片全部偷自Tendy. Thank you~~)


9 則留言:

  1. 個啤酒包好靚! 

    回覆刪除
  2. 哈哈, 等到頸都長, 終於有新出品啦!  以後update 密D喎!

    回覆刪除
  3. 大人, d相係咪好靚呢, 其實係出自irene果部高貴ge D80, 我只係負責 load 相ja~~

    回覆刪除
  4. 嘩, 稀客出筆喇...... 唔得閒咪唔寫囉, 咪介意啦, 我地講笑咋

    回覆刪除
  5. 藍藍, 包包唔止靚, 仲好好味添~ 一定要再整! 小豬, 你都快d寫blog la! XX, Tendy,  多謝你同Irene ah, 靚相機真係唔同d... 果日無帶相機, 全靠你咁快手我先可以 update 個 blog 咋~ 獨角仙, 我知你地講笑, 其實我聽到你地咁講都開心架, 證明你地時不時上黎探我囉!

    回覆刪除
  6. 編輯大人:知道你最近好忙,因為見唔到人,係blog度又睇唔到你既最新近況,好掛住你呀,所以一見番你真係好開心架。

    回覆刪除
  7. 編輯大人: 係啦 ! 成日來探妳都不在, 近日忙著新project呀?

    回覆刪除
  8. Irene, 我都好掛住你架!都係因為報得太多course, 每晚返到屋企都好攰,提唔起勁寫blog,希望遲d可以update得密d啦!

    Donald, 工作都係差唔多,係課外活動太多喇~

    回覆刪除
  9. 編輯大人, 不如你寫下你d課外活動啦, 好想睇你的近況.

    回覆刪除